Sivut

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Punainen nauha!

Olin päivällä Tessun kanssa mätsärissä. Ei ensin meinattu löytää tietä sinne paikkaan, missä se pidettiin, mutta kyllä se sitten löytyi 20 minuutin etsimisen jälkeen :D Siellä oli aika paljon koiria, tai en itse ainakaan ole ollut sellaisessa mätsärissä, missä olisi niin paljon porukkaa... Minun numero oli 58 ja kaverini numero 90. Jouduttiin siinä sitten reilu tunti odottelemaan omaa kehää (isot koirat). Kun se viimein alkoi, iski ramppikuume :D Olin varma, että saisin keltaisen nauhan (oli omituista, että siellä oli keltainen, kun yleensä on ollut sininen), kun Tessun seisominen oli mitä oli. Se piti jalkojaan ihan haarallaan ja lutkutti kädessäni olevaa namia. Kuitenkin sain punaisen nauhan ja olin tosi ylpeä Tesmusta :) Sitten menin punaisen nauhan saaneiden kehään, mutta siellä en sijoittunut. Tessu oli vähän hermona, kun piti seisoa niin kauan, joten se ei keskittynyt seisomiseen ja jouduin pari kertaa pyöräyttämään sen ympäri ja aloittamaan alusta. Olen kuitenkin todella tyytyväinen, että saatiin tokasta mätsistä punainen nauha :) Tuo kuva lopussa ei liity tekstiin, mutta laitoin sen siihen, kun en ottanut mitään kuvia tänään...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tessu meni tosi hienosti,Marja on tosi ylpee suorituksesta :) <3. Tessu on rakkaus koira <3

Sussu kirjoitti...

Niin se on :) <3